A lui Isus venire - Acorduri


La                Re
A lui Isus venire curand se apropie
La               Si-Mi7
Si bucurie ne-aduce
La                    Re
Milioane jos suspina Dupa mareata clipa
La          Mi      La                      
Grabeste-ti venirea Doamne


    La                 Re
    Isus vine-n curand Noi stim ca El
    Mi                  La-Mi                  
    Vine sa-si ia mireasa Sa
    La               Re
    Cu inima senina, Il asteptam sa vina
    Mi                  La
    Grabeste-ti venirea Doamne


Durerea si pacatul Domina-ntreg pamantul
Lumea in moarte se zbate
Dar in ziua mareata Ii vom sta fata-n fata
Grabeste-ti venirea Doamne

El astazi ne indeamna Sa priveghem in ruga
Nu stim nici ziua, nici ora
Sa-ti pregatesti sufletul Sa porti mereu vesmantul
Spalat in sange pe Calvar

Cand trambita suna-va Si din cer cobori-va
Mireasa sfanta s-o ia
Cu bucurie mare, Zbura-vom catre soare
Grabeste-ti venirea Doamne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu