Mi-am luat hotararea - Acorduri


D                              A              D
Cred in Dumnezeu ca Tata, In Isus Hristos ca Fiu,
         b             G            Em           A
Cred in Duhul Sfant ca este, Cred Cuvantul ca e viu.
         D                       A               D
Cred ca mai este iertare Pentru tot ce-am facut rau,
     b    G        A     D
Deaceea alerg la tronul Sau.



Refren:
        A                 G         D
Mi-am luat hotararea: Inapoi nu voi da!
       G              D              C           A
Cu privirea doar la Cruce, Lumea-n spate-o voi lasa!
                              G                D
Nu-mi va fi deloc rusine Sa afirm ca sunt crestin;
       Bm             G     A     D
Voi sluji mereu prin Harul Sau Divin.

2. Cred ca Isus a fost jertfa; Pe un lemn crucificat
Si-n mormant, langa Golgota, Trupul I-a fost ingropat.
Cred ca a-nviat precum a zis Si viu s-a aratat,
Deaceea, la El am alergat.

3. Cred Cuvantul care spune Trebuie sa te nasti din nou,
Viata veche e spalata Si totul facut nou.
Cred ca dragostea lui Dumnezeu Se va descoperi
Deaceea mai mult il vom sluji.

4. Cred ca este-un bine si un rau, Traiesti, iar apoi mori,
Cred ca Biblia e harta Spre a Cerului comori,
Cred ca nu sunt singur in Hristos; Pe multi El i-a salvat,
Deaceea credinta I-am jurat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu