Multa vreme eu am ratacit - Emma si Cristi Repede - Acorduri


     G                            C  G
1. Multă vreme eu am rătăcit
  D                      G   C G
Neştiind că Isus m-a iubit
  G                            C    G      D    G
Pentru mine că S-a răstignit pe Golgota!



     C                          G    
R: Sus pe cruce al Său sânge-a curs,
   D                          G
Trupul, inima i S-au străpuns
 C                                G        D     G
Și pentru păcatul meu muri pe Golgota!

2. Din Cuvântul Domnului cunosc
Astăzi că eu sunt un păcătos
Şi în locul meu muri Hristos la Golgota!

3. Am venit la El şi m-a iertat
Multe binecuvântări mi-a dat
M-a făcut copilul Său bogat pe Golgota!

4. Domnului de azi eu m-am predat
Şi în veci de El nu mă despart
Al meu suflet Domnul mi-a salvat pe Golgota!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu