Trec anii, trec clipe ce lasa - Acorduri


      a                                       d                        E
1. Trec anii, trec clipe ce lasă În urma dureri și suspin.
a                                                               E       a
Cu griji, frământări ce ne-apasă Pașim către anii ce vin!
a                                              d                        E
Mai grele sunt zilele-amare Mai mulți sunt cei în nevoi
         a                                                   E            a
Mai mulți obosiți sunt pe cale Mai cruntă e lumea din noi



                          G           C
R: /: O Doamne ajută-mi credința să-mi păstrez
      G     C              E
În suflet liniștea sfântă
      a          G           C
De tot ce-i vremelnic să mă dezlegi
       E                         a
Și spulberă ce mă frământă! :/

2. Cuprins de vârtejul vieții În bezna acestui final
Doresc alături de Tine  Curând să ajung la liman!
În suflet păstrez doar speranța Nădejdea ce mi-a mai rămas
Căci ziua ce maine-o să vină Mi-aduce al odihnei ceas!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu