Numai o luna de nu cant - Fratii Timofte - Acorduri


     C                          G
1. Numai o lună de nu cânt
                                    C
Imi pare că s-a stins un soare
                                  G
Si că de veacuri pe pământ
                 G7                C
N-am mai ajuns la sărbătoare
             
                        F                G
R1: /: Numai o dată de nu-L simt
                 G     G7        C
Cu fratii mei in gând,in toate
              F                   G
Alerg mă lupt si mă frământ
                G7           C
Să pot să ajung la unitate :/


2. Numai o zi de nu citesc
Cuvântul Sfânt al cărti Tale
Se uscă gândul meu si-mi cresc
Noi temeri si îndoieli pe cale

R2: /: Numai un ceas de nu mă rog
Imi arde inima-nsetată
Și-mi pare sufletul zălog
La o întristare necurmată :/

3. Numai o clipă de nu-Ti pot
Simti prezența lângă mine
Nici cerul nici pământul tot
Nu pot ființa să-mi aline

R3: /: Din orice lună,zi sau ceas
Acele clipe mai senine
Mi-au fost Isus si mi-au rămas
Doar care le trăiesc cu tine :/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu