Prezenta Ta - Speranta - Acorduri


 E    c#       A                B          
 Când înalţ laude spre Tronul Sfânt
       c#        A            B  
 Slava Domnului coboară pe pământ
        A           B      E      c#
 Când înalţ imnuri sfinte,pentru Dumnezeu
    A        B               E
 Iubirea Lui inundă sufletul meu

   
            E                    c#
 Refren:    Prezenţa Ta,prezenţa Ta
            E                     B
            Doresc sa fie-n viaţa mea
                     E           c#
            Prezenţa Ta,prezenţa Ta
                E         B      E
            Îmi umple cu pace inima



             c#               E
             Cînt doar pentru Tine
                c#    B           E
             Eu cînt doar despre Tine
             c#B         E
             Cînt neîncetat
                     D           B
             Fii in veci glorificat

Varianta din Mi Major:
Varianta din Re Major:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu