De cate ori te caut Doamne - Messis - Acorduri


E                               c#
De cate ori te caut, Doamne
A                                   E
De-atatea ori te lasi gasit
E                                       c#
Si ma-nconjori cu-a Ta iubire
A                                           B
Cum nimeni nicicand n-a iubit
B                                        A
Si orice gand mi-l intelegi Tu,
E                          B
Si orice vorba o auzi



                          A
Tu esti Domnul meu,
                  E
Salvatorul meu
                    c#                           B
Nimeni si nimic nu e ca Dumnezeu
                     A
Eu te voi lauda
                         E
Cu toata fiinta mea
                       A                B
Vrednic esti Isus sa fi inaltat

Mi-ai aratat ce e iertarea
Si cum sa lupt pan-la sfarsit,
Oricat de mare-ar fi-ncercarea
Sa stiu ca Tu m-ai mantuit,
Sa cred deplin in orice clipa
Ca e iar soare dupa nori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu