Iti dau inima mea (Nunta) - Alin si Florina Jivan - Acorduri


E                                                       B                            E
Te ţin de mână şi vom alerga,  Împreuna vom înainta.
                                     F#          B                     E
Paşii noştri-n urma vor lăsa, Speranţa, dragostea.
                                     F#              B                              E
Oamenii din jur ne vor privi,  Îngerii din cer ne vor păzi.
                            F#                    B                        E
Împreună Fericiţi vom fi,  Iubind noi vom trăii.


Refren:
E                         F#  B                       B
Îţi dau inima mea Să locuieşti in ea.
                           F#                    B                  E
Tu dă-mio pe a ta Să pun şi eu iubirea mea
                                    F# B                               E
Te port in gândul meu Şi-l rog pe Dumnezeu
                          F#                    B                         E
Să te iubesc mereu Şi să te port la pieptul meu

Vor fi zile grele Triste nopţi
Luptă lângă mine ştiu ca poţi
Vor fi dimineţi când soarele Pe cer ne va zâmbi
Dumnezeu nu ne va părăsi Intr-o zi in cer cu el vom fi
Şi atunci noi ne vom aminti:
Ca am ştiut ce înseamnă (A iubi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu