Da-mi ochii Tai - Mili din Barbulesti - Acorduri

     G                                                  C                                                               G
1. Dă-mi ochii Tăi căci vreau să văd  Dă-mi putere Doamne, să Te urmez 
G                                                 C                                                                G
Dă-mi paşii Tăi că vreau să merg  Dă-mi putere Doamne să Te urmez 
                                       C
Vreau să fiu cum eşti Tu 
     a                                                e    C                       D   /G
" Dă-mi o Doamne ce-am nevoie, ca să fiu ca şi Ţine." 

      G                    C                     G                           b                  e
R: Dă-mi vocea Ta  Dă-mi alinare, iar timpul meu este al Tău 
                     C                              G
Arată-mi drumul pe care să merg 

                      C                           G
Dă-mi visul Tău, dă-mi împlinire 
                            b                                 e
Vreau gândul meu spre cer să-l îndrept 
                        C                                D
Doar pentru Tine eu vreau să trăiesc. 


2. Doresc să văd ce doar Tu vezi 
Dă-mi Doamne harul minunat 
Dă-mi din dragostea Ta 
Doresc să văd inima Ta 
Ca să fiu umplut de iubirea Ta 
Dă-mi din dragostea Ta. 
" Dă-mi o Doamne ce-am nevoie, ca să fiu ca şi Tine."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu