Alin si Emima Timofte - Mesia Rege Sfant - Acorduri


Am                          F       C
Cerul ninge stele argintii
Am                             F       C
Pe pământ e alb si bucurii
C                             G
Colinde, daruri multe
Am                               F        C
Într-o iesle in satul Bethleem
Am                          F     C
S-a născut Isus Emanuel
                                G
El sfetnic, Dumnezeu



Ref:
              F        Dm                   C
Îngerii canta, s-a născut Mesia Rege Sfânt
     G                             Am
E sărbătoare pe pământ
                        F       Dm                     C
Cu magi, pastori si eu ma închin Isuse Domn divin
       G                         Am
Cu tot ce am iți aparțin



El e promisiunea din Eden
A împlinit-o in satul Bethleem
La iesle, o ce veste
Mântuire ne-a adus prin har
Viata veșnică si cerul in dar

El vine, vine iar


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu