Am auzit chemarea Ta tarziu - The Messengers - Acorduri



     G                   Am              D
1. Am auzit chemarea Ta târziu
       C                    D                        G
Și m-am trezit ca dintr-un somn uimit
G                         Am               D
Tu mă iubeai de mult fără să știu
         C                     D              G
Și-n locul meu pe cruce ai murit

    G                  Am      G                C
/:Un pas, doi pași, o sută și-n genunchi
         Em    A                    D
Mă prăbușesc la crucea Ta

      G          Am         Bm             C
Eu sunt convins că-n palma Ta Isus
                  G
E scrisă Doamne și vina mea:/


2. Cu mâna goală, rece am venit
Căldura harului m-a copleșit
 Și-n clipa aceea sfântă am avut
O, viață nouă și-un iertat trecut

3. Prin harul Tău ce dar nemeritat
M-ai luminat, sfințit, eliberat
Copilul Tău pe veci sunt mântuit
Îți mulțumesc o, Tată fii slăvit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu