Am gasit în Domnul fericirea - Acorduri


    C      F          C          F                 C 

Am gasit în Domnul fericirea Am gasit maretul har divin
     F                C Am   C               D        G 
Am gasit în Isus mântuirea   Ce-am cautat-o de atâta timp
     C      F        C          F             C 
Am gasit în Isus adevarul Când inima mi-am deschis
      F                C Am          C      G      C   
Pacea sfânta, binecuvântarea   de la Domnul am primit


Ref: F               C       G             C  
 /: Glorie, Isuse, Tie Aleluia în veci marire
 F                  C Am   G           C 
 Tu esti a mea fericire Aleluia, Aleluia:/


Când furtuna vine peste mare Si când vânturile grele bat
Spune-mi, Doamne, cum sa pot eu oare Mare vietii s-o strabat?
Când pacatul ameninta lumea Stiu, sfârsitul va veni curând
Nu ma tem caci Tu esti lânga mine Tu esti scutul meu oricând.

La credinta vin´ acum degraba Nu mai sta nepasator mereu
Azi eu stiu ca Isus ma iubeste Si El e-n sufletul meu
Am gasit în Isus adevarul Când inima mi-am deschis
Pacea sfânta, binecuvântarea De la Domnul am primit. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu