Atat am cautat rostul vietii - Acorduri

D           G/D        D
Atat am căutat rostul vieţii
       A        G/A D/A    A5+|D|A7
C-am ajuns rob acestei căutări
      D          G/E       D/F#         b
Dar Isus mi-a deschis  orizont spre Calvar
        A            G/A  D/A A7|D
Loc de har şi loc de mari îndurări

Refren:
       G          G/E      D
Mi-a şters pentru veci tot trecutul
      A      G/A D/A  A5+ D|7
Prin sangele curs pe  Calvar
        G       G/E          D/F#         b
Am schimbat temerile într-un cînt    glorios
      A     G/A  D/A  A7  D
Sunt liber acum   o   ce  har


Acum de trecut eu sunt liber
Căci Isus a-nnoit viaţa mea
Mulţumiri am în inima mea ne-ncetat
O cantare spre lauda Sa

Iar acum Isus este în Ceruri
Unde locul El ne-a pregătit
În curand vom fi duşi toţi în slavă
Unde-n veci cu El vom locui

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu